Idag..

Idag har det varit ganska tråkigt.
Men jag vaknade typ nio idag -.-'
Men så skulle vi köpa tvättmaskin och sådär.. sen köpte jag ett USB-Minne så jag la över alla bilder.  ::)
Melodius var ju idag med XD Venne riktigt vem jag hejade på, men den som van var helt ok!
Men Stay the night var jue med bra ;) haha

har inte bloggat på ett tag.. -.-'
ska sätta igång nu igen!
en viktig sak för mig! :) <3

nu ska jag kolla på brudens bäste vän igen, venne vilken annan jag ska se XD 
+  att jag har faktiskt bakat kärleksmums idag! :D<3
och till middag lagade jag indiskt, och pappa och mamma åt pasta, haha Xd<3
nu till dom 4a veckorna framåt ska jag bo tsm med min moster (A) hahaha <3
älskar henne! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

vad är det på bilden? (:

2009-03-15 @ 08:11:47
Postat av: Julia

Det är en badmadrass :D

2009-03-27 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0