Sant eller falskt?

Bara för att man är en stilecon betyder det då att man är snobb?
Bara för att man är snobb måste man då vara  stilecon?
Egentligen vad betyder det? Vad är man egentligen?
Jag är trött på alla falska ryckten som går, bara för att man har märkeskläder och bryr sejj om hur man ser ut behöver man ju fan inte vara snobb, förlåt för ordvalet. Men ärligt, jag är trött på detta, att alla bara, hon är en snobb, eller han är det.
Asså snoobb är om man är tyken och tror man är något för att man har grejerna och är rik. Men väx upp alla som tror allt sådant om alla. För då vet ni ingenting.
Ärligt, kan man inte få vara som man är? Och ha dom vänner man har?

Jag vet inte vad ni andra tycker, men detta är min åsikt.

Nu ligger jag i sängen och har tänt några ljus och kollar film, så ska försöka sova snart, men jjag säger bara lycka till verkligen..

Pöss för idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0