Always.

Jag vet förlåt att jag inte har skrivit på länge, och jag har ju kanske inga läsare men jag skriver varje dag ändå för det är roligt och ifall någon där ute läser så den får reda lite om mej. Men om någon läser, kommentera gärna och så kan vi prata lite, men som sagt, jag vet inte hur det går med min mode blogg, jag håller på att fixa med den just nu,.
men jag vill bara berätta att jjag
älskar min moster mimmi föralltid!
forever and ever you and me!
så idag blev det fight emellan mina föräldrar, jag orkar verkligen inte med det längre.. men men. sen fick jag en underbar klänning från min moster när hon kom och vi åkte och shoppa lite.
dagen har varit bra. + riktigt dålig. nu helt plötsligt ska jag åka till Egypten igen. Och jag är inte jätte happy, för jag vet nog vad som kommer hända på resan.
 men allt för denna stund.
pöss på er alla!
extra puuwwss på mimmi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0