12;e januarie 09

Okej, det har varit en ganska jobbig och tråkig dag i skolan. Vi fick ett nytt schema nu som jag inte alls gillar!!
Nu har vi sovmorgon på måndagar till halv 10 och sådär, jag vill ju hellre ha kortare dagar och börja tidigare!
Eller båda är ju skönt, men ändå så vill man ju hem!!
Och nu är våran härligaste dag ONSDAG ändrad också! Vi slutar antingen 14.10 eller 15.05 på onsdagar nu från att ha alltid slutat kl,12.30.. JAg saknar deet!
Och men men, på fredagar så slutar vi ju 12.50 och börjar 08.45.
Aja det var lite om i skolan, Nu när jag kom hem så gjorde jag lite läxa och typ chillade, sen vig kvart över sex åkte jag till stallet för att rida kvart i sju! riktigt härligt! Älskar att rida! Dessutom på onsdag ska jag har privatlektion i ridning igen<3
Älskar min häst Astriiid!

PS, Jag har precis börjat med min blogg här och ska försöka hinna med att skriva varje dag!! 

 

Loves jenkan ! «


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0